Ulkomuototuomarikoulutus

Suomen Bokseriyhdistys ry järjestää ulkomuototuomareille erikoistumiskoulutusta. Koulutustilaisuudet ja kollegiot järjestetään tarvittaessa noin kaksi kertaa vuodessa. Mikäli haluaisit tuoda koirasi koulutustilaisuuksiin ja kollegioihin esimerkkikoiraksi, laita sähköpostia jalostus(@)bokseriyhdistys.fi. Ota koirastasi mahdollisimman hyvät seisotus- ja pääkuvat ja liitä ne sähköpostiin mukaan koirasi rekisteritietojen kanssa.

Suomen Bokseriyhdistys järjestää rodun erikoiskoulutuksen ja arvostelukokeen 13.6.2019 Kennelliiton koulutustilassa, Lahnuksentie 215, Klaukkala. Alustava aikataulu: erikoiskoulutus 17.00-18.45, arvostelukoe alkaen 19.00. Kokeen vastaanottavat Tuula Seppälä ja Kirsi Tevalin. Mahdollisuus myös näyttökokeeseen. Ilmoittautumiset Tuula Seppälälle tuula.seppala@pp5.inet.fi, puh. 0405585147. HUOM Ilmoittautumisen yhteydessä kerro suorittamiesi harjoitusarvostelujen ajankohdat ja paikkakunnat.

30.8.2018 järjestetyssä näyttö- ja arvostelutilaisuudessa rotumme sai neljä uutta ulkomuototuomaria:

Arvostelukokeen suorittivat hyväksytysti Nina Janger, Maija Lehtonen, Mervi Raisaari ja Paula Rekiranta.

Onnea uusille rodun ulkomuototuomareille!

21.9.2017 järjestetyssä näyttö- ja arvostelutilaisuudessa rotumme sai neljä uutta ulkomuototuomaria:

Näyttökokeen suorittivat hyväksytysti Maija Lehtonen ja Maija Mäkinen.

Arvostelukokeen suorittivat hyväksytysti Kaisa Metteri-Gold ja Tiina Taulos.

Onnea uusille rodun ulkomuototuomareille!