Ulkomuototuomarikoulutus

Suomen Bokseriyhdistys ry järjestää ulkomuototuomareille erikoistumiskoulutusta. Koulutustilaisuudet ja kollegiot järjestetään tarvittaessa noin kaksi kertaa vuodessa. Mikäli haluaisit tuoda koirasi koulutustilaisuuksiin ja kollegioihin esimerkkikoiraksi, laita sähköpostia jalostus(@)bokseriyhdistys.fi. Ota koirastasi mahdollisimman hyvät seisotus- ja pääkuvat ja liitä ne sähköpostiin mukaan koirasi rekisteritietojen kanssa.

Suomen Bokseriyhdistys järjestää arvostelukokeen 10.9. Kennelliiton koulutustilassa, Niittyrinne 2 A, Espoo. Koe alkaa klo 18:00. Vastaanottajina ovat Tuula Seppälä ja Kirsi Tevalin, ilmoittautumiset 1.9. mennessä tuula.seppala@pp5.inet.fi, ilmoittautumiseen mukaan tieto suoritetuista harjoitusarvosteluista.

13.6.2019 järjestetyssä näyttö- ja arvostelutilaisuudessa rotumme sai kolme uutta ulkomuototuomaria:

Arvostelukokeen suorittivat hyväksytysti Maarit Hassinen, Johanna Sarkkinen ja Jussi Liimatainen.

Onnea uusille rodun ulkomuototuomareille!

30.8.2018 järjestetyssä näyttö- ja arvostelutilaisuudessa rotumme sai neljä uutta ulkomuototuomaria:

Arvostelukokeen suorittivat hyväksytysti Nina Janger, Maija Lehtonen, Mervi Raisaari ja Paula Rekiranta.

Onnea uusille rodun ulkomuototuomareille!

21.9.2017 järjestetyssä näyttö- ja arvostelutilaisuudessa rotumme sai neljä uutta ulkomuototuomaria:

Näyttökokeen suorittivat hyväksytysti Maija Lehtonen ja Maija Mäkinen.

Arvostelukokeen suorittivat hyväksytysti Kaisa Metteri-Gold ja Tiina Taulos.