Tervetuloa rotujärjestömme jäseneksi!

valkoinen_bokseri.jpgSuomen Bokseriyhdistys – Finlands Boxerförening r.y. on perustettu vuonna 1944. Yhdistyksemme jäsenmäärä on ollut usean vuoden ajan noin 1000 jäsentä.

Suomen Bokseriyhdistyksessä toimii seitsemän alaosastoa: Turun, Tampereen, Lahden, Uudenmaan, Pohjanmaan, Keski-Suomen ja Itä-Suomen alaosastot. Alaosastojen yksi tärkeimmistä tehtävistä on järjestää jäsenistölleen toimintaa: maasto- ja tottelevaisuuskoulutusta, kerhoiltoja jne. Alaosastot järjestävät myös yhdessä pääyhdistyksen kanssa erikoisnäyttelyitä ja muita tapahtumia. Liittymällä Suomen Bokseriyhdistykseen liityt samalla ilman  lisämaksua myös alaosastoon, jos asuinpaikkakuntasi kuuluu alaosaston toiminta-alueeseen.

Suomen Bokseriyhdistys tarjoaa jäsenilleen mm. seuraavia etuja ja tapahtumia:

Bokseri –lehti neljä kertaa vuodessa
    (vuonna 2017 kaksi printtilehteä ja kaksi digilehteä)

• koulutusta
  • alaosastojen koulutuksiin
  • yhdistyksen koulutusleirejä (jäsenhintaan)
  • maastolajit, tottelevaisuus
  • palveluskoirakokeita
  • Erikoisnäyttely, Klub Sieger –näyttely ja Puppy&Veteran Show kerran vuodessa
  • ZTP-testi

Kasvattajille

• jalostusneuvontaa
  • pentuvälitystä
  • pentuejäsenhinnalla uudeksi jäseneksi pentueet
  • mahdollisuuden hankkia Pentuoppaan
  • yhteystiedot kasvattajalistalle

Jäsenenä voit vaikuttaa

SBY:n jäsenet valitsevat vuosittain kokouksessaan yhdistyksen hallituksen. Yhdistyksessä on lisäksi lukuisia toimihenkilö– ja toimitsijatehtäviä, joihin tarvitaan tekijöitä jäsenistön piiristä. Yhdessä tekeminen on antoisaa ja hauskaa.

Kuinka liittyä jäseneksi?

Jäsenlomake

Jäseneksi voit liittyä SBY:n jäsensihteerin kautta joko puhelimitse, sähköpostitse tai täyttämällä oheisen lomakkeen. Lomakkeella voit myös ilmoittaa osoitteenmuutoksen.

Jäseneksi kannattaa liittyä jokaisen bokserin omistajan ja myös bokserin ottoa harkitsevan. Pennun omistajalle on arvokasta saada pitkäaikainen elinkumpppani ohjatun koulutuksen piiriin heti alusta alkaen.

Vuosikokouksessa vahvistetut jäsenmaksut

• Vuosijäsen 36,00 €
  • Perhejäsen 8,00 €
  • Nuorisojäsen (alle 18-vuotias) 10,00 €
  • Liittymismaksu 5,00 €

Uusi jäsen

Hallitus hyväksyy kokouksissaan uudet jäsenet, jonka jälkeen jäsensihteeri lähettää uusille jäsenille tervetulokirjeen, joka sisältää infoa yhdistyksestä sekä jäsenmaksulaskun.

Kasvattaja-alennus jäsenmaksuissa

Pentuejäsenlomake

Kasvattajan liittäessä pentueen KAIKKI uudet pennunostajat KERRALLA yhdistyksen jäseniksi, on jäsenmaksu tuolloin 10,00 €/henkilö ja liittymismaksu 5,00 €. Pentuejäsenten ilmoittamisen voi kasvattaja hoitaa sähköpostilla tai kirjeitse. Jäsensihteeri lähettää pentuejäsenille tervetulokirjeen, sekä infoa yhdistyksestä. Kasvattajalle postitetaan ensimmäisen vuoden jäsenmaksulaskut.

Osoitteen- ja nimenmuutokset

Kaikki osoitteen- ja nimenmuutokset tulee tehdä jäsensihteerille joko sähköpostitse tai jäsenhakukaavakkeella. Nämä tiedot eivät päivity automaattisesti meille mitään muuta kautta, eli huolehdithan, että tietosi ovat ajantasalla.

Jäsensihteeri

Jaana Repo