SBY:n kesäleiri

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vuoden 2020 Kesäleiri päätettiin perua koronatilanteen takia.

Toivotaan että pääsemme taas leireilemään kesällä 2021!

Suomen bokseriyhdistys järjestää joka kesä jäsenilleen kesäleirin. Kesäleireillä pyritään tarjoamaan jäsenilleen mahdollisuuksia päästä tutustumaan eri lajeihin, treenaamaan hyvien kouluttajien kanssa, tutustumaan muihin jäseniin ja tietenkin viihtymään yhdessä tämän hienon rodun ympärillä!

Leireillä pyritän järjestämään aina treeniryhmät kullekin lajille, mutta ryhmien toteutuminen riippuu aina lopulta siitä ilmoittautuuko lajiryhmiin riittävästi koirakkoja.

Leiriä on järjestetty nyt viime vuosina Kokemäellä, Pitkäjärven leirikeskuksessa. Kokemäellä on loistavat maastot eri lajien harrastamiseen sekä erittäin toimiva ympäristö leiriytymiseen. Leiripaikka voi muuttua joinain vuosina, yhdistyksen hakiessa aina parasta mahdollista paikkaa leirin pitämiseen. Toistaiseksi Kokemäki on ollut laadukas, joten siellä jatketaan ainakin toistaiseksi.

Kaikki bokseri-ihmiset ovat enemmän kuin tervetulleita leirille! Toivoisimmekin että vanhojen leirikävijöiden lisäksi myös mahdollisimman moni uusi tämän rodun löytänyt ihminen lähtisi rohkeasti mukaan leirille, tutustumaan muihin ja hakemaan kokemuksia ja löytämään mahdollisesti sen oman lajin jota lähteä treenaamaan tämän moneen lajiin taipuvan rotunsa kanssa!

Kesäleirin järjestämisessä päävastuussa on aina koe- ja koulutusvastaava toimikuntineen. Mikäli leiristä herää kysyttävää niin ole rohkeasti yhteydessä koe- ja koulutusvastaavaan koulutus@bokseriyhdistys.fi .

MAALIMIESOPPILASLEIRI

Maalimiesoppilasleiri

9-11.10.2020

Keski-Suomi, Laukaa, Multamäki

SBY järjestää maalimiesoppilaille koulutusviikonlopun 9.-11.10.2020 Laukaassa Keski-Suomessa.

Koirakkopaikkoja leirille on rajoitetusti ja ensisijaisesti otetaan koirakoita oppilaiden koulutettavaksi. Leirillä muutama paikka myös kouluttajien ryhmässä.

Leirillä kouluttajina toimivat SBY:n maalimieskoulutuksen läpikäyneet, pätevöityneet SPL maalimiehet Harri Sonninen ja Antti Myllyperkiö. Maalimiesoppilaina Mikael Mylläri ja Mika Viikari.

Leiri alkaa perjantai-iltana majoittumisella, treenit alkavat lauantaina aamusta. Majoittuminen Multamäessä onnistuu koronatilanne huomioiden, väljästi, vaikka jokainen omissa huoneissaan tai pienissä mökeissään.

HINNAT:

120€/viikonloppu (sis. 2 yötä, treeni, ruokailut; aamupala, lounas, päivällinen)

80€/päivä (sis. 1 yö, treeni, ruokailu yhdeltä päivältä; aamupala, lounas, päivällinen)

60€/päivä (sis. treeni, ruokailut yhdeltä päivältä; lounas, päivällinen)

Toinen koira +10€ / päivä

Treenaaminen kouluttajan kanssa +20€ / päivä

Ilmoittautuminen ja lisätiedot Elliltä, osoitteesta koulutus@bokseriyhdistys.fi tai jos olemme olleet yhteyksissä jo muuten, niin ota yhteyttä parhaaksi katsomallasi tavalla, kunhan tavoitat minut.