SBY:n kesäleiri

Suomen bokseriyhdistys järjestää joka kesä jäsenilleen kesäleirin. Kesäleireillä pyritään tarjoamaan jäsenilleen mahdollisuuksia päästä tutustumaan eri lajeihin, treenaamaan hyvien kouluttajien kanssa, tutustumaan muihin jäseniin ja tietenkin viihtymään yhdessä tämän hienon rodun ympärillä!

Leireillä pyritän järjestämään aina treeniryhmät kullekin lajille, mutta ryhmien toteutuminen riippuu aina lopulta siitä ilmoittautuuko lajiryhmiin riittävästi koirakkoja.

Leiriä on järjestetty nyt viime vuosina Kokemäellä, Pitkäjärven leirikeskuksessa. Kokemäellä on loistavat maastot eri lajien harrastamiseen sekä erittäin toimiva ympäristö leiriytymiseen. Leiripaikka voi muuttua joinain vuosina, yhdistyksen hakiessa aina parasta mahdollista paikkaa leirin pitämiseen. Toistaiseksi Kokemäki on ollut laadukas, joten siellä jatketaan ainakin toistaiseksi.

Kaikki bokseri-ihmiset ovat enemmän kuin tervetulleita leirille! Toivoisimmekin että vanhojen leirikävijöiden lisäksi myös mahdollisimman moni uusi tämän rodun löytänyt ihminen lähtisi rohkeasti mukaan leirille, tutustumaan muihin ja hakemaan kokemuksia ja löytämään mahdollisesti sen oman lajin jota lähteä treenaamaan tämän moneen lajiin taipuvan rotunsa kanssa!

Kesäleirin järjestämisessä päävastuussa on aina koe- ja koulutusvastaava toimikuntineen. Mikäli leiristä herää kysyttävää niin ole rohkeasti yhteydessä koe- ja koulutusvastaavaan koulutus@bokseriyhdistys.fi .

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MAALIMIESOPPILASLEIRI

Maalimiesoppilasleiri Längelmäellä, Kana-areenalla 6.-8.12.2019.

Maalimiesoppilaitamme tulee kouluttamaan kesäleirilläkin nähty Jarkko Leinonen, maalimiesoppilaina Mikael Mylläri ja Mika Viikari.

Nyt kun kyseessä on leiri jolla pyritään saamaan maalimiesoppilaidemme osaamista eteenpäin, ei keskitytä tällä kertaa leikittämiseen, vaan nyt kaivattaisiin koirakoita joilla jo jotain kokemusta maalimiehen kanssa tekemisestä, ja aina plussaa jos on myös tavoitteita jatkaa maalimiehen kanssa treenaamista myös leirin jälkeen. Eli tavoitteelliset ja jo jonkin verran kokemusta omaavat koirakot, ilmoittautukaa! :)

Ja nyt kun meillä on jälleen myös loistava kouluttaja paikalla, hyödynnetään tietenkin myös hänet kisaavien koirakoiden osalta. Eli Jarkon treenattavaksi kisaavat koirakot, ilmoittautukaa!

Leirin hinta sisältää kolmen päivän treenit, kaksi yötä mökkimajoituksessa sekä yhden ruokailun hallissa/treenipäivä.

Maalimiesoppilas koirakot 90€
Jarkon kisaavat koirakot 140€
Ei SBYn jäsen +36€.

Etusijalla SBYn jäsenet.

Ilmoittautumiset ja kyselyt 1.12.2019 mennessä Ellille osoitteeseen koulutus @ bokseriyhdistys.fi tai viestillä numeroon 050 324 9542.

Paikkoja rajoitetusti, varaa omasi!