Sivu [1/2]

Jalostusurosilmoitus

Suomen Bokseriyhdistys ry:n jalostustoimikunta ylläpitää jalostusurostiedostoa. Tiedostoon pääsevät urokset, jotka täyttävät vähintään allaolevat vaatimukset. Lonkkakuvaustulos, joka täyttää PEVISA-vaatimukset (A-C) - lisäksi HD-indeksin tulee olla vähintään 95- lisäksi listalle lisätään saksalainen lonkkaideksi, mikäli koiralla sellainen on olemassa. Sydän (PEVISA)- kuuntelutulos: ei sivuääniä tai doppler-tulos: HZ0 (terve) tai HZ1 (epäily). Sydänkuuntelu ei saa olla kahta vuotta vanhempi. Selkäkuvaus (PEVISA) mahdollisen spondyloosin toteamiseksi - tuloksen tulee olla SP0-SP3 (puhdas, lievä, selkeä tai keskivaikea) Vähintään näyttelytulos H tai ZTP testin hyväksytty ulkomuoto-osio Luonnetta mittaava tulos (ZTP/BH/PK/LT/MH) Ulkomaisista tuloksista (terveys, luonne, näyttely) tulee toimittaa jalostustoimikunnalle kopiot todistuksista sekä kopio uroksen sukutaulusta. Koiran tulee kuitenkin täyttää kaikki yllä olevat vaatimukset listalle pääsemiseksi.*-merkityt ovat pakollisia kenttiä.

Uroksen tiedot

Jalostusurosilmoitus*
Uroksen nimi*
Uroksen rekisterinumero*
Lonkat (huomioithan, että uroksella tulee olla myös lonkkaindeksi.)*
Uroksella on myös saksalainen lonkkaindeksi.
Selkä*
Spondyloosi-indeksi, mikäli sellainen on olemassa.
Sydän tutkimus, tulos ja millä tutkittu*
Muut terveystutkimukset
Luonnetta mittaava tulos BH/PK/LT/MH/ZTP*
Näkyvätkö kaikki koirasta ilmoitetut terveys- ja luonnetiedot KoiraNetissä?*
Kyllä
Ei
Jos eivät, mitkä puuttuvat?
Näyttelytulos