Pentuvälitys

keltainen_pentu.jpgOletko hankkimassa bokserin pentua?

Tarkista pentuvälityksen sivuilta tulevat astutukset ja jo syntyneet pennut (löytyvät pentuvälitys-valikon alta).

Ota yhteyttä myös Suomen Bokseriyhdistyksen jäsenkasvattajiin.

ÄLÄ OSTA PAPERITONTA PENTUA! Lue lisää...

Koiranhankintaopas

Haluatko tietää enemmän boksereista?

Suomen Bokseriyhdistyksen pentuvälittäjä sekä hallituksen jäsenet sekä alaosastot opastavat mielellään bokserin hankintaa harkitsevaa. Jos olet siis harkitsemassa ottaa bokserin ja kaipaat rodusta lisätietoja, älä epäröi ottaa yhteyttä! Yhdistyksemme toimihenkilöt osaavat varmasti kertoa rodun niin hyvistä kuin huonoistakin puolista ja osaa myös varmasti sanoa voisiko rotu olla juuri sinulle sopiva.

Pentuvälittäjän yhteystiedot:

Hanne Leinonen

Sähköposti: hanne.leinonen @ hotmail.com

puhelin 050-5906553 (arkisin klo 16.00 jälkeen)

HUOM!!

Jokaisella puhdasrotuisella koiralla on aina rekisteritodistus - jos rekisteritodistus puuttuu, on kyseessä mitä ilmeisimmin monirotuinen. Tämä koskee siis kaikkia suomalaisia, amerikkalaisia, venäläisiä - kaikkia - koiria.

Suomessa myydään/ostetaan jatkuvasti monirotuisia koiria, joita hyväuskoisesti luullaan myyjän/kasvattajan sanojen mukaan puhdasrotuiseksi. Ikävä kyllä, koira ei muutu myöhemmin rotukoiraksi vaikka kuinka yrittäisi. Katso, että koiralla on paperit kunnossa ennen kuin ostat sen.

JOS OLET OSTAMASSA PENTUSI ULKOMAILTA, muista huomioida ainakin seuraavat asiat:

• Osta vain luotettavalta FCI:n ja kyseisen maan kennelliiton sekä bokseriyhdistyksen alaiselta kasvattajalta
  • Vaadi kasvattajalta pentueen vanhempien terveystiedot sekä koe– että näyttelytulokset (mielummin “mustaa valkoisella”)
  • Tarkista maahantuonti- ja eläinsuojelusäännökset ennen kuin tuot pennun maahan
  • Rekisteröintiä varten Suomen Kennelliitto vaatii pennultasi “Export Pedigreen”