blehtitexti.jpg

Vanhoja Bokserilehtien kansia vuosilta 1964-2016

Bokseri-lehti on neljä kertaa vuodessa ilmestyvä SBY:n jäsenlehti. Lehti painetaan Print Millissä Loviisassa, ja painosmäärä vaihtelee 750-850 kpl. Digilehti MagNet e-Publishing. Kaksi kertaa painettuna, numerot 1 ja 4 ( lehti painetaan 4-värisenä ja kokona B5 (176 × 250mm). Kaksi kertaa diginä, numerot 2 ja 3. Lehteä ei ole mahdollista ostaa irtonumeroina.

Aineistot

bokserilehti0309_kansi.jpg

Lähetä lehteen tuleva aineisto sähköpostilla, osoitteeseen: bokserilehti @ bokseriyhdistys.fi. Näyttelytulokset ilmoitetaan osoitteeseen nayttely @ bokseriyhdistys.fi. Koe- ja testitulosten ilmoittamisesta huolehtii koiran omistaja/ohjaaja, tulokset tulokset toimitetaan koe-ja koultusvastaavalle sähköpostiosoitteeseen riikkahsalo @ gmail.com.  Kuvia ei saa liittää tekstitiedostoihin, vaan ne on lähetettävä erillisinä, osoitteeseen bokserilehti @ bokseriyhdistys.fi. Painokelvottomia eli huonolaatuisia kuvia ei julkaista!

Lehtien aineston jättöpäivät vuodelle 2017:Bokserilehti 1/2017 ilmestyy huhtikuussa(Aineiston viimeinen jättöpäivä 31.3.17)
Bokserileht/Digilehti 2/2017 ilmestyy heinäkuussa (Aineiston viimeinen jättöpäivä 15.6.17)
Bokserilehti/Digilehti 3/2017 ilmestyy syyskuun lopussa (Aineiston viimeinen jättöpäivä 31.8.17)
Bokserilehti 4/2017 ilmestyy Jouluksi (Aineiston viimeinen jättöpäivä 15.11.17)

Kuvat

Kaikki kuvat ovat tervetulleita lehteen, mielellään mahdollisimman isoresoluutioisina ja käsittelemättöminä suoraan kamerasta. Tiedostomuodolla ei merkitystä.  Kysy tarvittaessa lisäohjeita toimituksesta: bokserilehti @ bokseriyhdistys.fi.

Kun lähetät kuvia toimitukseen, ovat ne SBY:n käytössä korvauksetta. SBY voi käyttää kuvia lehdessä tai muissa julkaisuissaan.

Bokserilehden Mediakortti 2017

Lehden palstojen ilmoitushinnat

Jäsenille

EI jäsenille

ROP-koiran kuva näyttelytulosten yhteydessä

Kuva koetuloksen yhteydessä

Valioilmoitus (kansalliset valionarvot, FI MVA/KVA)

Valioilmoitus (muut valionarvot)

30/15* €

50/30* €

Sertin saaneet

20/15* €

ROP-pentu

20/15* €

*) Digilehti

Kotimaiset ja ulkomaiset näyttelytulokset julkaistaan Bokseri-lehdessä vain, jos näytteilleasettaja ilmoittaa ne itse Leila Hörkölle, leilahorkko @ gmail.com. Tulokset tulee toimittaa viimeistään 5 päivää ennen lehden aineistopäivää. Samoin PK-tulokset julkaistaan lehdessä vain, jos kisaaja ilmoittaa itse tulokset (aika, paikka, tuomari, koelaji, koira, ohjaaja, saadut pisteet ja saavutettu tulos) sähköpostitse viimeistään viisi päivää ennen lehden aineistopäivää osoitteeseen bokserilehti@bokseriyhdistys.fi.

Mainosten ilmoitushinnat jäsenille/ei jäsenille

Jäsenille

EI jäsenille

1/1 sivu 4-väri (sisäsivu  152x220mm) mitat ei koske digilehteä

70/40* €

150/70* €

1/2 sivu 4-väri (152x110mm/76x220mm) mitat ei koske digilehteä

50/25* €

100/50* €

1/4 sivu 4-väri (152x55mm/76x110mm) mitat ei koske digilehteä

50/30* €

*) Digilehti

Mainos maksetaan yhdistyksen tilille etukäteen viitenumerolla 220, ja kuitti maksusta tulee olla mainosmateriaalin mukana.

Suomen Bokseiyhdistyksen viralliset internetsivut palvelevat jäse­nistöä ja bokserista kiinnostuneita. Sivuilta löytyy tietoa bokseris­ta, harrastuksista, kasvatuksesta sekä tietoa yhdistyksestä ja sen tapahtumista. Kävijöitä sivustolla on reilut 10 000 kuukaudessa.

Jäsenillä ja ei jäsenillä on mahdollisuus mainostaa sivulla. Mainos on banneri sivun oikeassa tai vasemmassa reunassa ja siihen voidaan liittää linkki mainostajan omille internetsivuille. Banneri näkyy kaikilla sivuilla.

Mainoksen koko ja hinta: (mainos myydään neljäksi kuukaudeksi kerrallaan)

Banneri:
- 200 x 300 px, 40 euroa / 4 kk,  60eur ei jäsenille 4kk

Suomen Bokseriyhdistys ry ei ole arvonlisäverovelvollinen.

Aineisto

- Toimita banneri osoitteeseen bokserilehti @ bokseriyhdistys.fi
- Suosittelemme valmiin aineiston toimittamista jpg-kuvana. Värillisissä bannerissa värit tulee olla        RGB-värejä. Mai­nos ei saa sisältää liikkuvia elementtejä.
- Kerro lähetyksessä ilmoittajan nimi, sekä www-osoite, johon banneri haluttaessa linkitetään.
- Mainostajan tulee toimittaa bannerin mukana laskutustiedot

SBY-logo

logo-vektori